به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : ۰ نظر
شنبه 17 آگوست 2024
دستگیری ۲ نفر در پی کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب در علی‌آبادکتول

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از دستگیری دو نفر در پی کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب در شهرستان علی‌آبادکتول خبر داد.

به‌گزارش کمالان نامه، سرهنگ سید فرامرز میر فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان عنوان کرد: بر اساس گزارش‌هایی از دوستداران میراث‌فرهنگی مبنی بر نگهداری دستگاه فلزیاب در منزلی مسکونی در علی‌آبادکتول، موضوع در دستور کار عوامل نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان افزود: در راستای مبارزه با سودجویان مواریث فرهنگی در حوزه فعالیت دستگاه فلزیاب، عوامل نیروی انتظامی علی‌آبادکتول پس از کسب نیابت قضایی به محل اعزام و در بازرسی از منزل مسکونی تعداد یک دستگاه فلزیاب کشف و ضبط کردند.

وی خاطرنشان کرد: دراین‌ارتباط دو نفر در خصوص نگهداری دستگاه فلزیاب، شناسایی و دستگیر شدند و با تنظیم صورت‌جلسه به همراه فلزیاب مکشوفه به‌منظور سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شهرستان علی‌آبادکتول شدند.

سرهنگ میر در پایان بیان کرد: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی در خصوص جرائم مرتبط به میراث‌فرهنگی و تجاوز و تخریب آثار فرهنگی_تاریخی را با سامانه ارتباط تلفنی ۰۹۶۶۲ (دریافت اطلاعات مردمی در ارتباط با تخلفات حوزه میراث‌فرهنگی) در میان بگذارند.

به اشتراک بگذارید...
برچسب ها :

دیدگاه