به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : ۰ نظر
دوشنبه 7 اکتبر 2024
نجات گردشگران اصفهانی گم‌شده در ارتفاعات آبشار کبودوال

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: گردشگران اصفهانی گم‌شده در ارتفاعات آبشار کبودوال با تلاش نجاتگران هلال‌احمر علی آباد کتول پیدا شدند.

 به گزارش کمالان نامه، رضا حاجیلری اظهار کرد: ساعت ۱۱:۵۰ یکشنبه ۱۵ مهر گزارش مردمی گم‌شدن سه گردشگر اصفهانی در ارتفاعات آبشار کبودوال شهرستان علی آباد کتول به مرکز ۱۱۲ هلال احمر اعلام شد.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: با تایید عوامل انتظامی یک تیم از هلال احمر علی آباد کتول برای پیدا کردن آنها اعزام شدند و جست‌وجوها را آغاز کردند.

حاجیلری خاطرنشان کرد: گردشگران که قصد رفتن به سرچشمه آبشار کبودوال را داشتند به دلیل طی مسیر اشتباه راه خود را گم کرده بودند و در گل و لای ناشی از باران قادر به بازگشت نبودند.

وی گفت: نجاتگران پس از طی مسیر در گل و لای مناطق جنگلی و مرتفع آبشار کبودوال به حادثه دیدگان رسیده و آن‌ها را که سه جوان اهل اصفهان بودند در سلامت به پایین دست و محل امن منتقل کردند.
 
وی در پایان از گردشگران تقاضا کرد: در شرایطی که وضعیت جوی برای رفتن به مناطق جنگلی و کوهستانی مناسبت نیست سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند و در هر شرایطی از عزیمت به مناطق ناآشنا و بدون تجهیزات خودداری کنند.

به اشتراک بگذارید...
برچسب ها :

دیدگاه