به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : ۰ نظر
سه‌شنبه 29 آگوست 2023
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارگلستان در علی آبادکتول:امروز تنها راه مقابله با جنگ دشمن جهاد تبیین است+تصاویر

با اشاره به جنگ ترکیبی و فضای مجازی دشمنان علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز تنها راه مقابله با جنگ دشمن جهاد تبیین است و هفته دولت هم بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی و دولت های آن بالاخص دولت سیزدهم است

به گزارش کمالان نامه، بعد از ظهر روز دوشنبه ۶ شهریور ماه مراسم متمرکز معرفی پروژه های عمرانی و اقتصادی و اشتغالزا با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری، آیت الله شاهرودی، نماینده مجلس خبرگان رهبری،ائمه جمعه علی آباد کتول و مزرعه کتول،مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات،مدیر کل دفتر اقتصادی استانداری،اعضای شورای تامین،روسای ادارات،دهیاران ،جمعی از روحانیون و خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران در محل سالن علامه جعفری دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول برگزار شد

سید علی مهاجر معاون سیاسی استانداری گلستان در این مراسم با نقل از فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت: در مقابل با جنگ روایت ها، نبرد رسانه ای و فضای محصور کننده شبکه اجتماعی و فضای مجازی راه علاج وسوسه تبلیغاتیِ اثرگذار بر ذهن جوان و نوجوان تبیین است.

مهاجر معاون استاندار تصریح کرد: نظام اسلامی و دولت های آن خدمات زیادی برای مردم انجام داده اند که قابل قیاس با دوران رژیم طاغوت نیست.

وی افزود: دشمنان انقلاب در قالب جنگ ترکیبی و فضای مجازی با کم‌رنگ جلوه دادن دستاوردهای یا با شبهه افکنی و آمارسازی نادرست به دنبال آسیب زدن به ایمان و امید به آینده مردم هستند.

به گفته وی در برپایی تعداد موکب های مردم گلستان برای اربعین حسینی در کشور عراق از ۲۰ به ۲۵ و در داخل استان هم از ۱۷۹ به ۲۵۰ موکب افزایش یافته است.

مهاجر افزود: دشمن برای انتخابات امسال عدم همراهی نخبگان برای ثبت نام و مشارکت ۱۰ درصدی واجدین شرایط را پیش بینی کرده اما تعداد داوطلبان ثبت نامی ما در استان گلستان ۲ برابر دوره قبل و ثبت نام بانوان هم ۲۲۹ درصد رشد داشت.

وی اضافه کرد: با همه این مباحث و حضورها دشمن همچنان با روایت های نادرست به دنبال القای ناکارآمدی نظام و ناامید کردن مردم است که همه باید با تبیین صحیح اقدامات انجام شده و بیان دستاوردهای نظام توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

مهاجر ادامه داد: امروز جهاد تبیین که به فرموده رهبر معظم انقلاب یک فریضه فوری و قطعی است باید مورد توجه همگان بالاخص کارکنان دولت و مدیران قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین با بیان اینکه اقدامات و خدمات انجام شده پس از پیروزی انقلاب تاکنون به هیچ وجه‌ قابل قیاس با رژیم طاغوت نیست، گفت: باید به مردم بگوییم که کجا بودیم و به کجا رسیدیم و برای پیروزی انقلاب و ماندگاری آن چه‌قدر از فرزندان این سرزمین خون و جان خویش را نثار کردند.

مهاجر افزود: وظیفه همه ماست که با حفظ وحدت و همبستگی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب به مسیر پیشرفت و رسیدن به قله ها ادامه دهیم.

امام جمعه علی آباد کتول گفت: هفته دولت فرصتی ویژه برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی و امیدآفرینی در جامعه است.

وی در ادامه افزود: نظام جمهوری اسلامی برخلاف بسیاری از پیش بینی های دشمن سریع قدرت گرفت و هم اکنون در بسیاری از عرصه های علمی، پزشکی، اقتصادی و نظامی پیشرو است؛ گرچه مشکلاتی نیز وجود دارد اما دولت سیزدهم به شکل جهادی وارد میدان شده است تا مشکلات مردم را حل کند./تساویر

به اشتراک بگذارید...
برچسب ها :

دیدگاه