به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : ۰ نظر
چهارشنبه 30 آگوست 2023
واعظی شهردار فاضل آباد از اجرای بیش از ۱۵۱ میلیارد ریال پروژه عمرانی و ورزشی در شهر فاضل آباد خبرداد+تصاویر

مراسم افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی شهرداری فاضل آباد در پنجمین روز از هفته دولت برگزار شد.

به گزارش کمالان نامه، در این مراسم که باحضور مسئولین ارشد استانی و شهرستانی، روحانیت معزز، خانواده شهدا و ایثار گران و جمع کثیری از شهروندان شهر فاضل آباد برگزار شد، کمیل واعظی شهردار جوان فاضل آباد کل اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه‌های عمرانی را بیش از ١۵١ میلیارد ریال برشمرد و خاطر نشان کرد : این حجم از پروژه و اعتبار هزینه شده در طول دوران ٢٢ ساله شهرداری فاضل آباد بی سابقه است و این امر محقق نشد مگر با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، تلاش‌های شبانه روزی همکاران عزیزم در شهرداری و مشارکت شهروندان گرامی شهر فاضل آباد که همواره یار و یاور شهرداری بوده اند.

واعظی در ادامه افزود:از ابتدای شروع به کار در مجموعه مدیریت شهری فاضل آباد خدمت بی منت و صادقانه را سرلوحه کار قرار داده و فقط در مسیر یک شعار و هدف حرکت کردیم و آن هم شعار #فاضلآباددرمسیرتوسعه، که شد آرمان و هدف همه کارکنان شهرداری فاضل آباد و امیدوارم بتوانیم در پیشگاه پروردگار باریتعالی و مردم عزیز شهرمان، روسفید باشیم.

سپس سید مهدی حکیمی رئیس شورای اسلامی شهر نیز از عزم جدی شورای اسلامی دوره ششم در تحقق اهداف توسعه در شهر فاضل آباد با نگاه توسعه متوازن شهری در کلیه مناطق شهری، خبر داد.

در ادامه ساختمان شورای شهر فاضل آباد پس از وقفه ١۵ ساله توسط پدر بزرگوار شهید شیبانی مجد و خیابان کنارگذر شرقی و به نام شهید مدافع حرم مقداد مهقانی توسط مادر بزرگوار شهید افتتاح شد.

این پایان کار نبود و مسئولان شهری باحضور در مجموعه ورزشی شهرداری فاضل آباد رسما این مجموعه ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی و والیبال ساحلی با اعتباری بالغ بر ٢۵ میلیارد ریال را افتتاح کردند.

آسفالت، جدول بندی و بتن ریزی معابر شهری، احداث دیواره سنگی، خرید ماشین آلات از دیگر اقدامات شهرداری فاضل آباد در سال جاری می باشد که در هفته دولت به بهره برداری رسید.

به اشتراک بگذارید...
برچسب ها :

دیدگاه