به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : ۰ نظر
شنبه 7 اکتبر 2023
فرمانده سپاه علی آباد کتول: شیعه و سنی در دفاع از تمامیت ایران اسلامی در کنار هم هستند

به گزارش کمالان نامه، سرهنگ پاسدار محمود علیخانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی آباد کتول در جشن ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق (ع) با اشاره به مقاومت مردم در مقابل فتنه‌های دشمن گفت: دشمن با فتنه‌ها و بحران‌های پایدار می‌خواهد ضربه محکم به نظامی بزند که بر پایه اسلام و مشارکت مردمی است اما هم خود و همه می‌دانند که ناکام است.

علیخانی افزود: یکی از نمادهای یک کشور مستحکم در عرصه بین الملل میزان مشارکت مردم آن است که ملت ما همیشه در همه حماسه‌ها این مشارکت را با اتحاد فارغ از هر مذهبی در مقابل حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی نشان داده است.

فرمانده سپاه علی آباد کتول با تاکید بر تغییر استراتژی دشمن و و ناکامی در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دشمن امروزه به دنبال جنگ ترکیبی، جنگ باورها و جنگ اعتقادات است، به جهت اینکه نتوانستند از زمین، دریا و هوا به جمهوری اسلامی ایران نفوذ کنند بنابراین با تغییر استراتژی به دنبال نفوذ در قلب‌ها و ذهن‌های جوانان ما هستند .

وی در پایان اظهار داشت: ما همانطور که در ۸ سال دفاع مقدس یک وجب از خاکمان را از دست ندادیم اکنون هم با جهاد تبیین در جوانان از نفوذ دشمن جلوگیری خواهیم کرد و انشالله ناکام خواهد ماند.

به اشتراک بگذارید...
برچسب ها :

دیدگاه