به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : ۰ نظر
شنبه 7 اکتبر 2023
بازداشت مرد شیطانی در علی آبادکتول که با شگردی خاص پول به جیب می زد

به گزارش کمالان نامه، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان گلستان در این باره گفت: کارمند یکی از اداره‌های علی آبادکتول که با ادعای نفوذ در دادگستری از مردم پول می‌گرفت، شناسایی و دستگیر شد

وی افزود: پس از آن که کارمندان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به رفت و آمدهای زیاد این متهم  مشکوک شدند، تحت نظر قرار گرفت و پس از چند ماه رصد، متوجه شدند این فرد با این ادعا که با یکی از قضات دادگستری ارتباط دارد، کارچاق کنی می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان، تصریح کرد: این فرد با ادعای تغییر رای پرونده به نفع یکی از طرفین از طریق نفوذ، از افراد پول می‌گرفت.

آسیابی ادامه داد: کارمندان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان این کارچاق‌کن را هنگام دریافت پول بازداشت کردند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تاکید کرد: بررسی‌ها و رصد چندماهه فعالیت های این فرد مشخص کرد، وی با هیچ فردی از دستگاه قضایی استان ارتباطی ندارد و با وعده‌های دورغ از مردم کلاهبرداری می‌ کرد.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان از ابتدای امسال تا پایان شهریور ۲۴ کارچاق‌کن در حوزه‌های قضایی استان شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز گزارش‌های مردم درباره کارچاق‌کن‌ها و متخلفان در حوزه‌های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان را ثبت و ضبط می‌کند

به اشتراک بگذارید...
برچسب ها :

دیدگاه