به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : ۰ نظر
یکشنبه 8 اکتبر 2023
محمد کوهستانی شهردار علی آبادکتول:طرح جامع حمل و نقل را با بهره گیری از‌ توان‌ متخصصان دانشگاه گلستان تهیه کردیم

 به گزارش کمالان نامه، نشست هم اندیشی نقش دانشگاه در حل مسائل اجتماعی با حضور برخی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و شهردار و تعدادی از معاونین و مدیران شهرداری علی آبادکتول برگزار شد.

در این نشست محمد کوهستانی شهردار علی آبادکتول گفت: ارتباط دو سویه با محیط علمی و دانشگاه هم باعث مباهات ماست و هم معتقدیم مقدمه ی حل مسائل توسعه شهری به صورت بنیادی خواهد بود.

کوهستانی اضافه کرد: دانشگاه یک پتانسیل بالقوه است،متاسفانه در مدیریت مسائل مختلف کمتر از یافته های علمی استفاده شده است،امروزه علی آبادکتول به عنوان سومین شهر استان گلستان ظرفیت های بزرگی برای توسعه دارد،بالفعل کردن این ظرفیت ها جز با استفاده از توان دانشگاه امکان پذیر نیست.

شهردار علی آبادکتول همچنین ادامه داد: اقدامات شهرداری طی دو سال گذشته در‌حوزه های مختلف بر اساس یه نقشه راه راهبردی و مدون بوده است سعی کردیم از اقدامات جزیره ای اجتناب کنیم و هر آنچه اجرا شده است بر اساس برنامه ریزی و پیش بینی های بوده که از قبل داشته ایم.

وی افزود: در آینده نزدیک شهروندان شاهد خواهند بود اجرای طرح جامع حمل و نقل است که با بهره گیری از‌توان‌ متخصصان دانشگاه جامع گلستان تهیه کردیم.

کوهستانی اذعان کرد: طرح جامع ساماندهی آب های سطحی را نیز با همکاری شهرداری با دانشگاه گلستان تهیه شده است که در حال اجرای این طرح نیز هستیم.

وی‌در پایان گفت: ما در مجموعه شهرداری آماده هر گونه تعامل دوسویه با دانشگاه آزاد در جهت حل مسائل توسعه شهری هستیم و از همکاری با محیط علمی دانشگاه استقبال می کنیم.

به اشتراک بگذارید...
برچسب ها :

دیدگاه