به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : ۰ نظر
چهارشنبه 11 اکتبر 2023
حفر و تجهیز ۵ حلقه چاه در علی آبادکتول

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از حفر و تجهیز ۵ حلقه چاه آب شرب در راستای تامین آب پایدار از ابتدای امسال تاکنون در علی آبادکتول خبر داد.


به گزارش کمالان نامه، ابوالفضل رحیمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در این باره گفت: حفر و تجهیز ۵ حلقه چاه و همچنین تعویض ۹ دستگاه الکتروپمپ چاه‌های آب شرب از اقدامات مهم این امور در راستای افزایش ظرفیت منابع تامین در این شهرستان بوده است.

وی افزود: رفع گیر و نشتی ۲۷۵ مورد کنتور آب مشترکین، ۳۱۲ مورد تعویض کنتور خراب و فرسوده، ۱۰ مورد استاندارد سازی انشعابات قدیمی، ترمیم و رفع ۳۸۰ مورد اتفاقات انشعابات، شبکه توزیع و خط انتقال آب با هدف کاهش هدر رفت آب از دیگر اقدامات انجام شده در ۶ ماهه نخست امسال است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: ۲ مورد مرئی سازی شیرآلات شبکه آبرسانی، قطع ۳ مورد انشعاب آب غیر مجاز، اصلاح و توسعه بیش از ۳ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در راستای کاهش تلفات آب دیگر اقدامات در مدت مذکور بوده است.

رحیمی بیان کرد: انجام ۱۶ هزار و ۴۴۳ مورد آزمون کلر سنجی و بیش از ۴۰ کیلومتر شستشوی شبکه و خط انتقال آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی از دیگر فعالیت‌های این امور از ابتدای سالجاری تاکنون بوده است

به اشتراک بگذارید...
برچسب ها :

دیدگاه