به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : ۰ نظر
شنبه 21 اکتبر 2023
دختر پسرنمای فضای مجازی در علی آبادکتول بازداشت شد

به گزارش کمالان نامه، سرهنگ حسین نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر تهدید دختر نوجوانش توسط فردی در یکی از شبکه های اجتماعی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: دختر نوجوان در فضای مجازی با فرد ناشناسی که خود را پسر معرفی کرده آشنا شده و یک مدت با هم تبادل متن و عکس خصوصی داشته‌اند و نهایتا آن فرد ناشناس با تهدید به انتشار همین عکس‌ها و اطلاعات خصوصی قصد اذیت و آزار دختر نوجوان و خانواده اش را داشت.

سرهنگ نوروزی بیان کرد: ماموران پلیس فتا با جمع آوری مستندات لازم و اقدامات تخصصی در فضای مجازی سرانجام متهم که یک دختر جوان بود را شناسایی و وی را با هماهنگی قضایی احضار کردند.

وی اظهار داشت: این فرد در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس صراحتا به انجام بزه انتسابی و جا زدن خود به‌عنوان یک پسر اقرار که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی اذعان داشت: در فضای مجازی کاربران می‌توانند خود را با هویت جعلی و هر نام و نشان و جنسیتی معرفی کنند بنابراین در این فضا نباید به هیچ عنوان به افراد ناشناس اعتماد کرد و اطلاعات شخصی را در اختیار آنها قرار داد.

به اشتراک بگذارید...
برچسب ها :

دیدگاه