به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : ۰ نظر
سه‌شنبه 24 اکتبر 2023
رئیس ستاد انتخابات گلستان : در پنجمین روز از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس، ۱۳ علی آبادی ثبت نام خود را قطعی کردند

به گزارش کمالان نامه، سید علی مهاجر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پنجمین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکنون ۱۴۲ نفر شامل ۱۳ زن و ۱۲۹ مرد در گلستان ثبت نام خود را نهایی کردند.

وی افزود: باتوجه به اختلالات به وجود آمده در سامانه، این آمار اولیه بوده و تا ساعت دیگر آمار قطعی روز پنجم اطلاع رسانی خواهد شد.

مهاجر ادامه داد: تا کنون در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا ۵۰ نفر، علی‌آباد ۱۳ نفر، رامیان و آزادشهر ۱۴نفر، گنبدکاووس ۱۹ نفر، کردکوی بندر گز بندر ترکمن و گمیشان ۲۴ نفر، مینودشت گالیکش کلاله و مراوه‌تپه ۲۲ نفر ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان افزود: از این تعداد ۵ نفر با مدرک کارشناسی، ۱۰۹ نفر کارشناسی ارشد، ۲۵ نفر دکتری و ۳ نفر هم حوزوی هستند.

سیدعلی مهاجر اظهار کرد: ۵۹ نفر از این افراد بین ۳۰ تا ۴۵ سال، ۳۱ نفر بین ۴۵ تا ۵۰، ۲۲ نفر بین ۵۰ تا ۵۵ سال، ۵ نفر بین ۶۰ تا ۶۵ و یک نفر بین ۶۵ تا ۷۰ سال در این دوره از انتخابات ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه چهارشنبه ۳ آبان، آخرین مهلت ثبت نام می‌باشد افزود: از تمامی متقاضیان تأیید شده در مرحله پیش ثبت نام می‌خواهیم زمان ثبت نام خود را به آخرین روز مهلت تعیین شده موکول نکرده و با نهایی کردن مدارک در پنجره واحد وزارت کشور حضور یا عدم حضور خود را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان ادامه داد: در صورت بروز هرگونه مشکل و داشتن سؤال، داوطلبین می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر با شماره ۷۶۷۶ تماس حاصل و با کارشناسان وزارت کشور در ارتباط باشند.

به اشتراک بگذارید...
برچسب ها :

دیدگاه