به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : ۰ نظر
سه‌شنبه 12 دسامبر 2023
سرهنگ پاسدار جوان به عنوان فرمانده جدید سپاه علی آبادکتول معرفی شد+تصاویر

به گزارش کمالان نامه؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه علی آباد کتول گفت: سپاه جای مسابقه و رقابت برای تصدی پست و مقام نیست. سپاه و بسیج جایگاهش نوکری و خدمت برای مردم است. 

وی افزود: اگر پاسداری دنبال پست و مسئولیت باشد، این پاسدار، پاسدار انقلاب اسلامی نیست، اگر سپاه امروز اینهمه عزت و عظمت دارد برای این است که ریشه، ریشه درستی است چون ما زائیده انقلابی هستیم که دمار از روزگار استکبار در آورده است و ما نیز از دامن این انقلاب رشد کردیم. 

ملک شاهکوهی اظهار داشت: ما هر کاری که از دستمان بر بیاید برای مردم عزیز انجام می دهیم و هیچ منت و توقعی هم نداریم و فقط کاری را انجام می‌دهیم که مورد رضایت رهبر معظم انقلاب باشد.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان تصریح کرد: با تمام وجود افتخار می‌کنیم که لباس مقدس پاسداری را تنمان کردیم و به اینکه پاسدار انقلاب شدیم به خود میبالیم و انشاالله که قدردان اینهمه محبت مردم باشیم.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطر نشان کرد: هیچ جامعه ای با تفرقه به جایی نمی رسد. و ما همیشه دنبال این بوده ایم که وحدت بین مذاهب در جامعه حاکم باشد و همین وحدت باعث سربلندی ما خواهد شد.

در پایان این مراسم سرهنگ ولی جوان به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان علی آباد کتول معرفی و از خدمات سرهنگ محمود علیخانی قدردانی شد.

به اشتراک بگذارید...
برچسب ها :

دیدگاه