به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : ۰ نظر
شنبه 16 دسامبر 2023
فضای مجازی در این عرصه نقش محوری و تعیین‌کننده دارند

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در جمع فعالان فضای مجازی علی‌آبادکتول گفت: فعالان فضای مجازی رزمندگان و مجاهدان انقلاب اسلامی هستند که در برابر توطئه دشمنان ایستادند.

به گزارش کمالان نامه، سردار سید موسی حسینی در این دیدار با بیان اینکه فضای مجازی یکی از مهم‌ترین عرصه‌های نبرد حق علیه باطل است، اظهار کرد: فعالان فضای مجازی در این عرصه نقش محوری و تعیین‌کننده دارند.

 وی افزود: اقدامات صورت‌گرفته فعالان فضای مجازی در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه امپراطوری دروغ قابل‌تحسین است. این اقدامات موجب شده است تا دشمن در فضای مجازی زمین‌گیر شود و نتواند به اهداف خود دست یابد.

 جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه فضای مجازی دو جبهه رسانه‌ای حق و باطل را در برابر یکدیگر قرار داده است، تصریح کرد: فعالان فضای مجازی در جبهه حق با تولید محتوای فاخر و باکیفیت و همچنین آموزش سواد رسانه به مردم، اراده انقلاب اسلامی را به دشمن تحمیل کرده‌اند.

 سردار حسینی همچنین از اقدامات صورت‌گرفته فعالان فضای مجازی در علی‌آبادکتول تقدیر کرد و گفت: این اقدامات در راستای ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه‌های دشمنان بسیار ارزشمند است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: فعالان فضای مجازی باید با تولید محتوای فاخر و باکیفیت و همچنین آموزش سواد رسانه به مردم، نقش خود را در تحمیل اراده انقلاب اسلامی به دشمن ایفا کنند.

به اشتراک بگذارید...
برچسب ها :

دیدگاه