به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : ۰ نظر
شنبه 27 ژانویه 2024
اسفندیاری شهرداری علی آبادکتول: سگ‌های بی‌صاحب علی‌آبادکتول دارای پناهگاه شدند

شهردار علی‌آبادکتول گفت: با هدف جمع‌آوری سگ‌های بی‌صاحب از شهر و تامین امنیت شهروندان، پناهگاه نگهداری این حیوان در حوالی جاده زرین‌گل ساخته شد.

به گزارش کمالان نامه، ابوذر اسفندیاری‌پور شهردار علی آبادکتول با اشاره به گلایه برخی شهروندان از پرسه سگ‌های ولگرد در شهر اظهار کرد: پس از احداث پناهگاه سگ‌های بی‌صاحب، هر ۱۰ روز یک‌بار نسبت به جمع‌آوری این سگ‌ها از شهر اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: در هفته گذشته طی ۲ مرحله انتقال سگ‌های بی‌صاحب به پناهگاه اختصاصی انجام شد و ۴۲ قلاده سگ ولگرد به این پناهگاه منتقل گردید.

شهردار علی‌آبادکتول تاکید کرد: گسترش شهرنشینی موجب نزدیکی دامداری‌ها به منازل مسکونی و به دنبال آن فراوانی حضور سگ‌های بی‌صاحب در شهر شده است.

اسفندیاری‌پور با اشاره به اینکه جمع‌آوری کامل سگ‌های بی‌صاحب امکان‌پذیر نیست، افزود: با توجه به نزدیک شدن دامداری‌ها به حریم شهر از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط مانند دامپزشکی، جهاد کشاورزی و مرکز بهداشت انتظار می‌رود نسبت به ساماندهی دامداری‌ها اقدام کنند.

به گفته وی تا زمانی که دامداری‌ها نزدیک شهرها احداث شود حل معضل سگ‌های بی‌صاحب و جمع‌آوری کامل آنها از شهر امکان‌پذیر نیست.

شهردار علی‌آبادکتول با بیان اینکه همکاران ما در حوزه خدمات شهری به طور پیوسته اقدام به جمع‌آوری سگ‌های بی‌صاحب می‌کنند تا شهروندان برای تردد در شهر با مشکل مواجه نشوند، گفت: سگ‌های ولگرد در نقاط مرکزی شهر علی‌آبادکتول دیده نمی‌شوند و بیشتر در حریم شهرها حضور دارند.

به اشتراک بگذارید...
برچسب ها :

دیدگاه