به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : ۰ نظر
چهارشنبه 31 ژانویه 2024
هفتمین جلسه آموزشی توجیهی سامانه‌های هوشمند جاده‌ای در گلستان برگزار شد

هفتمین جلسه آموزشی توجیهی سامانه داده کاوی اطلاعات پلاک خوان(داپ) به میزبانی استان گلستان و با حضور استان های مازندران، خراسان شمالی و رضوی به مدت یک روز در علی آبادکتول برگزار شد.

به گزارش کمالان نامه، محسن عامریون معاون حمل و نقل اداره کل در آغاز جلسه گفت: این دوره در راستای افزایش نظارت بر بخش های حمل و نقل کالا، مسافر و ایمنی برگزار شده است.

وی افزود: سامانه داده کاوی اطلاعات پلاک خوان(داپ) از جمله سامانه های هوشمند جاده ای است که سازمان متبوع جهت نظارت هرچه بهتر بر عملکرد بخش های مورد نظر حمل و نقل طی سال های اخیر راه اندازی کرده است.

به گفته وی، برای کنترل و هدایت صحیح بخش حمل و نقل نیازمند داده های پایه هستیم که سامانه داپ برای دستیابی به این هدف مفید است.

عامریون تصریح کرد: در این سامانه هوشمند از اطلاعات سایر سامانه ها برای دریافت بارنامه ها و صورت وضعیت های صوری استفاده می شود.

مدرس این دوره آموزشی نیز ، هدف از راه اندازی سامانه داپ را، تحلیل داده های کنترل سرعت دانست که طی سالیان اخیر استفاده از ظرفیت این سامانه گسترش پیدا کرده است.

جعفری تصریح کرد: برای کنترل و هدایت حمل و نقل علاوه بر اطلاعات پایه ای این سامانه تاییدیه کارشناسان استانی نیز مورد نیاز است.

به اشتراک بگذارید...
برچسب ها :

دیدگاه