به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : ۰ نظر
شنبه 3 فوریه 2024
فرمانده سپاه علی‌آباد کتول:بیش از ۳۰۰ برنامه بمناسبت ۴۵ مین فجر انقلاب اسلامی در علی آباد کتول اجرا می‌شود / رسانه امروز عَلَم اصلی کارها را به دوش می‌کشد

به گزارش کمالان نامه، سرهنگ پاسدار ولی جوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه علی آباد کتول در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به تمایز ویژه این دهه مبارک با تمام سال‌ها گفت: امسال ورودی به دوران جدیدی از سیاست در انقلاب اسلامی را خواهیم داشت که به همین علت شعار امسال جشن ملی مشارکت پرشور به آینده روشن نامگذاری شده است در همین راستا و با توجه به ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی بیش از ۳۰۰ برنامه خواهیم داشت که ۴۵ برنامه بطور شاخص در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی آباد کتول تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را موضوع اصلی برنامه‌های دهه مبارک فجر عنوان کرد و افزود: دهه فجر پیش زمینه انتخاباتی دارد و با توجه به وظیفه تبیینی ما در برابر دستاوردها انقلاب اسلامی، به بازخوانی ویژگی‌ها ، داشته‌ها و آوردهای انقلاب اسلامی و تاثیر حضور مردم در صحنه انتخابات خواهیم پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: ما در عرصه انتخابات با فرد یا افراد کاری نداریم و صرفاً شاخصه‌های انتخاب درست را برای مردم تشریح می‌کنیم تا انشالله انتخاباتی پرشور با انتخابی قوی برای ایران قوی داشته باشیم.

ولی جوان با توجه به اهمیت ویژه رسانه و نقش آن افزود: امروز رسانه علم اصلی کار را به دوش می‌کشد اگر بسیار کار کنیم اما نتوانیم در حوزه رسانه درست آن را نشان داده و تبیین کنیم هیچ فرقی با کار نکردن ندارد. امروز مردم باید ببینند و تفاوت را نسبت به دوران ستم شاهی قضاوت کنند.

فرمانده سپاه علی آباد کتول خاطرنشان کرد: ما با کمک اصحاب رسانه باید در برابر بمباران رسانه‌ای دشمن در فضای مجازی جهاد تبیین را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم که بهترین روش آن هم بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به اشتراک بگذارید...
برچسب ها :

دیدگاه