به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : ۰ نظر
دوشنبه 12 فوریه 2024
فرمانده سپاه نینوا: انتخاب ما برای اسلام باید باشد تا برکت داشته باشد

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: وظیفه همه ما برای حمایت از اسلام و تقویت انقلاب شرکت در انتخابات و همچنین انتخاب فرد اصلی می باشد.

به گزارش کمالان نامه؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم چهلمین روز شهادت شهدای حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مسجد جامع روستای کرد آباد علی آباد کتول گفت: امروز مردم غیور استان گلستان افتخار آفریدند.در راهپیمایی امروز طبق آمارهای واصله در استان گلستان ۲۶ درصد افزایش جمعیت نسبت به سال ۱۴۰۱داشته ایم و در کل کشور نیز ۲۰ درصد حضور مردم نسبت به ۱۴۰۱ بیشتر بود.

وی افزود: علت ماندگاری این انقلاب دوچیز بود. ۱٫امامین انقلاب ۲٫مردماگر مقاومتی امام نبود اگر درایت و شجاعت امامین انقلاب نبود که در گذرگاه های سخت به کمک این کشور در این کشور نیز وجود نداشت.بین ما استکبار جنگ بر سر عقیده و تفکر می باشدو بر سر غزه و لبنان و فلسطین نمی باشد.

ملک شاهکوهی تصریح کرد: ما معتقد به وجود منجی هستیم و به مهدویت اعتقاد داریم و بت اسلام اعتقاد داریم. رشد اسلام در قالب علم و فناوری رشد می کند ضمن اعتقاد به مهدویت بنیه دفاعی را نیز باید تقویت کنیم.اما آمریکا و یهود نیز می گویند یهود قوم برتر است بر تمام خلایق. و می گویند روزی حضرت عیسی به زمین می آید و ما باید جهان را در اختیار بگیریم با تجهیزات جدید.پس جنگ جنگ دو ابر قدرت نیست جنگ تفکر هاست. ملت بزرگ ایران برای اسلامند و به خاطر این راه شهید دادند.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: اگر ملت بزرگ ایران ۴۵سال دوام آوردند مردم و مردم مردم پای انقلاب است. امروز هم اگر به خاطر اسلام نبودن ما بی فایده بود. اگر شهید دادیم. اگر دشمن داریم همه به خاطر اسلام است. انتخاب ما برای اسلام باید باشد تا برکت داشته باشد مسکلات ما باید با دست خود حل شود.

وی اذعان داشت: اگر ما به یک موفقیت برسیم استکبار شب خواب نداریم و چشم دیدن موفقیت مارا نداریم و ما هم چشم دیدن آنها را نداریم. همین الان دوتفکر و عقیده رو در روی هم قرار گرفته است و هر ملتی که صبور تر و مقاوم تر باشد به آن ملت نزدیک تر است.

ملک شاهکوهی عنوان کرد: سختی هایی وجود داشت. برای ما ایجاد اما هر روز هر روز جمهوری اسلامی قوی تر شد.این سختی ها عبارتند از جنگ ۸ساله دفاع مقدس. جنگ های نیابتی تحریم های فلج کننده و داعش وحشی و…

این مقام مسئول اظهار داشت: ۹۸٪خاک سوریه در اختیار داعش و تکفیری قرار گرفته بود و سال ۸۸کشور گفتند که بشار باید برود اما نفر گفت باید بشار یک بماند و بماند. و این قاطعیت مقام معظم رهبری را می رساند و امروز متوجه می شوم اگر این قاطعیت بلایی بر سر ما می آمد.همه ما مسئولیت داریم با جهاد تبیین تبلیغات اسلامی را برای مردم بیان کنیم.

وی در پایان با اشاره به انتخابات اسفند ماه گفت: وظیفه همه ما برای حمایت از اسلام و تقویت انقلاب شرکت در انتخابات و همچنین انتخاب فرد اصلی می باشد.ما نیز از جنس خود مردم هستیم. هر کس در هر مسئولیتی هست باید تکلیف را به درستی انجام دهد.

به اشتراک بگذارید...
برچسب ها :

دیدگاه