به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : ۰ نظر
جمعه 5 آوریل 2024
پرتردد ترین محور گلستان، علی آباد کتول به گرگان بوده است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در عید نوروز امسال پرتردد ترین محور گلستان علی آباد کتول به گرگان بوده است و۱۵۰ دستگاه اتوبوس، ۶۰۰ دستگاه مینی بوس و ۸۰۰ سواری با رانندگی  ۲ هزار و ۷۰۰ راننده در این ایام به مسافران درون و برون استانی خدمات ارایه می‌کنند

به گزارش کمالا نامه، عادل مصدقی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در این باره اظهارکرد: از ۲۴ اسفند تا دهم فروردین امسال بیش از ۹ میلیون و هشتصد هزار تردد ثبت شده است و ۳۲ درصد ترددها مربوط به پلاکهای غیر بومی بود.

وی ادامه داد: پرتردد ترین محور علی آباد کتول به گرگان و متوسط سرعت رانندگان ۷۶ کیلومتر بر ساعت است.۳۳درصد ترددهای استان مربوط به پلاک های غیربومی بوده است.

مصدقی با اشاره به فعالیت ۷۶ شرکت مسافربری یادآور شد: این شرکت ها در ۴۴ پایانه عمومی و خصوصی استان به مسافران خدمات رسانی دارند.

وی خاطرنشان کرد: محورهای خروجی و ورودی پرتردد دیگر استان شامل محور توسکستان(شاهرود-گرگان)، گلوگاه-کردکوی، شاهرود- آزادشهر و تنگراه- سه راهی کلاله می شود. راههای استحفاظی استان گلستان بالغ بر ۵ هزار و ۲۵۱ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی می شود

به اشتراک بگذارید...
برچسب ها :

دیدگاه