به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : ۰ نظر
چهارشنبه 8 مه 2024
فرمانده سپاه علی آبادکتول:امروز مانند ۸ سال دفاع مقدس با وعده صادق از خودمان دفاع کردیم / لازمه ساخت تمدن نوین اسلامی داشتن نگاه تمدنی است

سرهنگ پاسدار ولی جوان گفت: ما با مقاومت در برابر داعش مرزهای خود را هزاران کیلومتر جلوتر کشیدیم و این حاصل جانفشانی مدافعان حرم است که شهرستان ما سه نگین مدافع حرم را در آغوش دارد.

به گزارش کمالان نامه؛ سرهنگ پاسدار ولی جوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی آباد کتول در یادواره شهدای دانشجو و سه شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با تاکید بر دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ از مرزهای سرزمینی خود گفت: ما در وعده صادق دفاع مشروع داشتیم و ضربه تاریخی را به رژیم صهیونیستی وارد کردیم و دشمن با استفاده از جنگ روانی و علم کردن پرونده دختر خودکشی کرده به دنبال پایین آوردن ضریب رسانه‌ای جبهه حق بوده و هست.

وی افزود: دیروز در ۸ سال دفاع مقدس دفاع کردیم همچنان امروز نیز در جنگ رسانه‌ای در مقابل هجمه‌های دشمن از آرمان‌های انقلاب اسلامی که در رشد نسل چهارم انقلاب است دفاع کرده و خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی آباد کتول جانفشانی مدافعان حرم را به عنوان الگوی نسل چهارم انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: ما با مقاومت در برابر داعش مرزهای خود را هزاران کیلومتر جلوتر کشیدیم و این حاصل جانفشانی مدافعان حرم است که شهرستان ما سه نگین مدافع حرم را در آغوش دارد.

جوان تاکید کرد: امروز ما می‌توانیم از ۱۰۰۰ کیلومتر دورتر موشک بفرستیم و دشمن توان لازم برای دفاع از خود را نداشته باشد این نشان اقتدار ایران اسلامی است و گامی برای ساخت تمدن نوین اسلامی که لازمه گام‌های بعدی آن داشتن نگاه تمدنی در بین جوانان نسل چهارم انقلاب است.

به اشتراک بگذارید...
برچسب ها :

دیدگاه